۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اولویت کاری مجلس است
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اولویت کاری مجلس است

حسینی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مجلس در آغاز کار خود مصوباتی را در حوزه‌ پروژه های عمرانی، تامین قیر رایگان، جهش تولید مسکن، طرح معیشتی و ... داشت و با جدیت در راستای حل مشکل معیشتی مردم بویژه اقشار کم درآمد قدم برخواهد داشت.

 به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید شمس‌الدین حسینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به روز مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی براساس قانون اساسی جایگاه بی بدیلی دارد و بخشی از مسایل کشور تنها از طریق این مسیر امکان سازماندهی دارد،  اکنون ما در برخی حیطه و حوزه ها با مشکلات سر بار شده‌ای مواجه هستیم.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس ادامه داد: شاید در برخی قسمت‌ها مشکلاتی وجود داشته باشد اما سرریز نشده و هنوز سر باز نکرده است، اما متاسفانه مشکلات در حوزه اقتصادی به معنای عام سرریز شده و براین اساس رسیدگی و حل این موضوع برای نمایندگان مجلس بسیار حائز اهمیت است و مسایل اقتصادی در اولویت کاری مجلس قرار دارد.

وی تصریح کرد: براین اساس مجلس در آغاز کار خود مصوباتی را در حوزه‌ پروژه های عمرانی، تامین قیر رایگان،  جهش تولید مسکن،  طرح معیشتی و ... داشت و با جدیت در راستای حل مشکل معیشتی مردم بویژه اقشار کم درآمد قدم برخواهد داشت.

حسینی در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ شان و جایگاه مجلس تاکید کرد: موضوعی که در حال حاضر نسبت به گذشته تکرار بیشتری پیدا کرده بحث جایگاه خود مجلس است،  دولت به بهانه‌های مختلف اختیاراتش را توسط نهادهایی همچون شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا یا ستاد کرونا که تنها برای منظورهای خاصی تشکیل شده، گسترش می‌دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: دولت در این نهادها مصوباتی را تصویب و اجرا می‌کند که عملا جایگاه قانونی دارند و باید توسط قانونگذار انجام شود، بنابراین این مسایل کلیدی هستند و باید در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

کد خبر: ۵۷٬۶۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha