۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
ساخت ۲۸ نیروگاه به ظرفیت ۲۳۲ مگاوات برق خورشیدی تجدیدپذیر در استان مرکزی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی خبر داد؛

ساخت ۲۸ نیروگاه به ظرفیت ۲۳۲ مگاوات برق خورشیدی تجدیدپذیر در استان مرکزی

اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی از ساخت ۲۸ نیروگاه به ظرفیت ۲۳۲ مگاوات برق خورشیدی تجدیدپذیر در استان مرکزی خبر داد.

سعید فرخی در گفتگو با خبرنگار بازار،  از ساخت ۲۸ نیروگاه به ظرفیت ۲۳۲ مگاوات برق خورشیدی تجدیدپذیر در استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت: بیشترین متقاضی ایجاد این نوع انرژی شهرستان خمین است.

فرخی در ادامه با بیان اینکه با راه اندازی این نیروگاه در شهرستان خمین مشکل اشتغال و محرومیت منطقه برطرف خواهد شد گفت: تامین منابع مالی از عمده مشکلات ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی است که می‌توان از ظرفیت استان برای رفع این معضل استفاده کرد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب مرکز خدمات سرمایه گذاری استان مرکزی افزود : امروز با وجود تمام فشارها و دشواری‌هایی که نظام جمهوری اسلامی ایران با آن مواجه است، اما شور، نشاط و امید همچنان پابرجا است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به ۱۳ هزار فرصت شغلی توسط فعالین اقتصادی و با کمک دولت در استان به وجود آمده است.

فرخی با بیان اینکه سال گذشته دشمنان در صدد فروپاشی اقتصادی نظام بودند، عنوان کرد: با وجود تحریم‌ها شاخص اقتصادی استان طی سال گذشته بهبود پیدا کرده و حجم سرمایه گذاری نیز نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و همچنین واحدهای صنعتی بیشتری به بهره برداری رسیده و واحدهای مختلفی آماده سرمایه گذاری شدند.

کد خبر: ۵٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha