۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
تعطیل کردن ماهشهر به عنوان قطب اقتصادی کشور مایه تاسف است
نماینده مردم آبادان در مجلس:

تعطیل کردن ماهشهر به عنوان قطب اقتصادی کشور مایه تاسف است

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مایه تاسف است که شهرهای بندر امام خمینی(ره) و ماهشهر به عنوان قطب اقتصادی کشور به علت آبگرفتگی به تعطیلی کشیده می‌شوند.

سیدمحمد مولوی در واکنش به انتشار اخبار و تصاویر تلخ آبگرفتگی در شهرهای مختلف خوزستان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: سال‌ها مردم اکثر شهرهای خوزستان به ویژه شهرهای قرار گرفته در کنار دریا و رودخانه‌ها، با مشکل آب‌های سطحی مواجه هستند و تنها هنر مسئولان پس از زیر آب رفتن زندگی و اموال مردم، بسیج کردن امکانات برای رفع موقت آبگرفتگی است.

وی افزود: شهرداران، شوراها و مسئولان بالادستی آنها که در این سال‌ها هیچ نظارتی بر عملکرد آنها نکرده‌اند مسئول وضع فلاکت بار فعلی هستند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرداران باید توسط دستگاه‌های نظارتی قاطعانه بازخواست شوند که چرا در این سال‌ها این مشکل را به شکل اساسی حل نکرده‌اند که هر ساله و در این شرایط سخت اقتصادی باید زندگی و دارایی مردم زیر آب برود.

مولوی تصریح کرد: حل موقت و بسیج امکانات برای رفع آبگرفتگی هنر نیست بلکه هنر آنجا است که این مشکل اساسی و برای همیشه رفع شود.

وی گفت: جای تأسف دارد شهرهایی مثل آبادان، خرمشهر، بندر امام خمینی(ره)، ماهشهر و اهواز که در یک قدمی رودخانه‌ها و دریا قرار دارند با مشکل آبگرفتگی مواجه هستند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی دو روزه شهرهای بندر امام خمینی(ره) و ماهشهر به عنوان قطب اقتصادی کشور گفت: مایه تاسف است که قطب اقتصادی کشور به علت آبگرفتگی به تعطیلی کشیده می‌شود در صورتی که باید سال‌ها پیش برای رفع این مشکل چاره اندیشی می‌شد.

مولوی گفت: این روزها با دیدن فیلم‌ها و کلیپ‌های زیر آب رفتن منازل مردم حال خوشی نداریم و امیدواریم هر چه زودتر درد و رنج مردم خوزستان برای همیشه پایان یابد.

کد خبر: ۵۷٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha