۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
 ۶۱ پروژه نیمه تمام در زنجان توسط دیوان محاسبات رسیدگی می‌شود
مدیرکل دیوان محاسبات زنجان:

۶۱ پروژه نیمه تمام در زنجان توسط دیوان محاسبات رسیدگی می‌شود

زنجان- بازگشا، مدیرکل دیوان محاسبات زنجان با بیان اینکه دیوان محاسبات به روند اجرای پروژه‌های نیمه تمام در استان نظارت و رسیدگی لازم را دارد، گفت: ۶۱ پروژه نیمه‌تمام توسط دیوان محاسبات رسیدگی می‌شود.

غلامرضا بازگشا در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه فعالیت دیوان محاسبات زیر خانه ملت است، افزود: این دیوان، وظیفه اعمال کنترل و نظارت مستمر مالی به منظور حراست از بیت المال را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، دیوان محاسبات، کنترل عملیات و فعالیتهای مالی همه وزارتخانه‌ها، موسسه‌ها، شرکت‌های دولتی و سایر دستگاه‌هایی که به نحوی از بودجه کل کشور استفاده می‌کنند را عهده‌دار بوده و بررسی و حسابرسی وجوه مصرف شده و درآمدها در ارتباط با سیاستهای مالی تعیین شده در بودجه مصوب را نیز انجام می‌دهد.

مدیرکل دیوان محاسبات زنجان ادامه داد: شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق، آب، گاز و شرکت‌های دولتی در استان که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، جزو رسیدگی دیوان محاسبات در استان است.

بازگشا با بیان اینکه دیوان محاسبات استان، رسیدگی به اقدامات و فعالیتهای ۶۱ دستگاه اجرایی در استان را بر عهده دارد، تاکید کرد: مخاطب دیوان محاسبات، مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات به روند اجرای پروژه‌های نیمهتمام در استان، نظارت و رسیدگی لازم را دارد، یادآور شد: در سال جهش تولید، پروژه‌های نیمهتمام که منظر شهری را زشت کردند، مورد تاکید دیوان محاسبات بوده و ۶۱ پروژه نیمه تمام در استان توسط دیوان رسیدگی خواهد شد.

مدیرکل دیوان محاسبات زنجان با بیان اینکه دیوان محاسبات استان از کمبود نیروی انسانی رنج می‌برد، خاطرنشان کرد: این نهاد با ۵۰ درصد ظرفیت معادل ۲۵ نفر فعالیت می‌کند.

کد خبر: ۵۷٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha