۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
ثبت ۴۰ میلیمتر بارش باران طی هفته جاری در همدان
مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای همدان عنوان کرد:

ثبت ۴۰ میلیمتر بارش باران طی هفته جاری در همدان

همدان - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان از بارش ۴۰ میلیمتری باران در سامانه بارشی اخیر همدان خبر داد و گفت: در روزهای ابتدایی هفته جاری به طور متوسط ۴۰ میلیمتر بارش در استان همدان ثبت شده که در مقایسه با ۳۴۰ میلیمتر یکسال عدد خوبی است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان، منصور ستوده اظهار کرد: بیشترین بارش اخیر مربوط به ایستگاه رسول آباد شهرستان بهار با ۱۵۷ میلیمتر بوده و کمترین بارش با ۲۰ میلیمتر مربوط به ایستگاه پیهان ملایر بوده است.

وی از بارش ۸۳ میلیمتری باران در سال‌جاری خبر داد و گفت: در سال جاری ۸۳ میلیمتر بارش در استان همدان به ثبت رسیده  که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد و نسبت به آمار بلند مدت ۴۲ درصد افزایش درصدی دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸ درصد از حجم سد اکباتان پر است، اظهار کرد: هم اکنون ورودی این سد سه دهم مترمکعب در ثانیه و حجم فعلی ۱۲.۹ میلیون مترمکعب است که یک و چهاردهم  مترمکعب در ثانیه برای مصارف شرب برداشت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورودی سد آبشینه ۰.۶ مترمکعب در ثانیه است، عنوان کرد: حجم فعلی سد آبشینه ۱.۹ میلیون مترمکعب  ومعادل ۳۸ درصد حجم سد است.

ستوده حجم سد شیرین‌سو را ۲.۸ میلیون مترمکعب دانست و گفت: در حال حاضر ۶۴ درصد از حجم این سد پر است همچنین ورودی سد کلان ملایر ۰.۶ مترمکعب در ثانیه بوده و حجم این سد ۴۱.۰۳ میلیون مترمکعب معادل ۹۱ درصد این سد پر است.

کد خبر: ۵۷٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha