۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
بارش ها در زنجان ۹ درصد افزایش دارد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان:

بارش ها در زنجان ۹ درصد افزایش دارد

زنجان- افشاری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان، با بیان اینکه از اول مهرماه تا هشت آذر بیش از ۸۰ میلی متر بارش دراستان ثبت شده است، گفت: این میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش دارد.

اسماعیل افشاری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بارش ها در زنجان طی آذرماه بسیار خوب بوده است، گفت: از اول مهرماه تا هشت آذر بیش از ۸۰ میلی متر بارش در استان ثبت شده است. 

وی اظهار کرد: این میزان بارش در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش و نسبت به میانگین درازمدت هم ۲۸ درصد افزایش دارد. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: متاسفانه طی مهر ماه و آبان بارش ها دراستان خوب نبود ولی بر اساس پیش بینی هواشناسی بارش ها تا پایان آذرماه خوب خواهد بود. 

افشاری با بیان اینکه ورودی آب به سدهای چهار گانه استان تهم، تالوار، مشمپا و گلابر در مهرماه و آبان ماه کم بوده است، تاکید کرد: از اول مهر تا هشت آذر ماه ورودی آب به سدهای استان ۲۶۱ میلیون متر مکعب است که در سال گذشته درهمین بازه زمانی ورودی آب به سدهای چهار گانه استان سه میلیون متر مکعب بوده است. 

وی ابراز داشت: ورودی آب به سدهای چهار گانه استان تاپایان آذرماه افزایش قابل توجهی خواهد داشت. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان بر لزوم مدیریت مصرف آب در زنجان تاکید کرد و یاد آور شد: از مردم درخواست می شود برای جلوگیری از بحران آب، الگوی مصرف را مد نظر قرار دهند. 

کد خبر: ۵۷٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha