۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
تمام حوضه‌های آبی آذربایجان‌شرقی با کم‌آبی مواجه هستند
استاندار آذربایجان شرقی:

تمام حوضه‌های آبی آذربایجان‌شرقی با کم‌آبی مواجه هستند

تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به کمبود منابع آبی در تمام حوضه‌های آبریز استان، بر ضرورت تلاش و توجه هرچه بیشتر برای مقابله با این پدیده تاکید کرد.

به گزارش بازار، محمدرضا پورمحمدی در جلسه کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی که با حضور وزیر نیرو و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند وزارت نیرو برای توسعه پروژه‌های حوزه انرژی، اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی برای مدیریت کم‌آبی در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه آینده‌نگری در برنامه‌های وزارت نیرو مشهود است، افزود: امیدواریم با اهتمام جدی نسبت به مدیریت مصرف آب در بخش‌های مختلف، کمبود آب را به کمترین میزان ممکن کاهش دهیم.

پورمحمدی با اشاره به آمار و شاخص‌های جمعیتی استان، افزود: استان آذربایجان‌شرقی در سه حوضه آبریز ارس، ارومیه و سفیدرود قرار گرفته و در تمام این حوزه‌ها با مشکل کم‌آبی مواجه است.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین خاطرنشان کرد: تمام مسوولان استان برای حل مشکل کم‌آبی، یکدل و یکصدا بوده و از هیچ تلاشی برای مقابله با این مشکل دریغ نمی‌ورزند.

یوسف غفارزاده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان نیز در این جلسه به ارائه برنامه سازگاری با کم‌آبی در آذربایجان‌شرقی پرداخت.

کد خبر: ۵۷٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha