۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
اجرای دو طرح گلخانه‌ای بزرگ با وسعتی بیش از ۵۰ هکتار در ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس عنوان کرد:

اجرای دو طرح گلخانه‌ای بزرگ با وسعتی بیش از ۵۰ هکتار در ملایر

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از اجرای دو طرح گلخانه‌ای ۶۸ و ۵۲ هکتاری در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان همدان؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه اظهار کرد: در شرایط کنونی مردم از نظر معیشتی و اقتصادی با مشکل و سختی مواجه هستند و امیدبخشی به مردم به ویژه روستاییان در اولویت مهم برای دهیاران و شوراهای اسلامی و مدیران است.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط دفتر نمایندگان برای بررسی مسائل و مشکلات روستاها مستمر و جدی است، افزود: انشعاب غیرمجاز در روستاها و استفاده از آب شرب برای مصارف کشاورزی و سبزی‌کاری عمده‌ترین مشکلات مطرح شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجوز لازم برای قرار گرفتن روستاها زیرپوشش آب و فاضلاب اخذ شده و طی چند سال آینده نباید هیچ روستای خودگردانی داشته باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح «ابرار» و آسفالت راه روستایی ۱۰ روستا تا سال آینده در راستای اجرای این طرح، تاکید کرد: همه مدیران باید امکانات خود را برای رفع مشکلات موجود در روستاها را پای کار بیاورند.

حجت الاسلام آزادی‌خواه گفت: با اجرای دو طرح گلخانه‌ای ۶۸ و ۵۲ هکتاری در ملایر و ورود شرکت سرمایه‌گذاری شستا و اتکا برای اجرای طرح‌های بزرگ دامداری، دو حوزه کشت گلخانه‌ای و دامداری این شهرستان در آستانه تحولی عظیم است که با تلاش دسته‌جمعی باید این تحول را سرعت بخشید.

کد خبر: ۵۷٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha