۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
برای تعطیلی ادارات در خوزستان اهمال کاری شده است
نماینده مردم آبادان در مجلس:

برای تعطیلی ادارات در خوزستان اهمال کاری شده است

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعجب انگیز است که حوزه نفت به عنوان مهم‌ترین بخش خوزستان، این هفته به دستور وزیر نفت تعطیل شد اما ادارات غیر ضروری همچنان باید فعال باشند.

سید محمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار با انتقاد از تناقض و چندگانگی تصمیم گیری در خصوص مناطق مختلف کشور در زمینه مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: معاون رئیس جمهور و در واقع به عنوان عالی ترین مقام اداری کشور به صراحت اعلام کرد تمام ادارات به جز ادارات ضروری این هفته تعطیل هستند اما بلافاصله روز بعد اعلام شد منظور وی مناطق قرمز و نارنجی است.

وی افزود: اکثر استان‌های کشور بنا به اظهارات رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور این هفته را به طور کامل در شهرهای قرمز و حتی نارنجی تعطیل اعلام کردند اما در خوزستان آقایان منتظر ابلاغ کتبی بودند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مگر خوزستان طبق اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت جزو استان‌های قرمز نیست پس چرا در خصوص تعطیلی ادارات برای کاهش مخاطرات ناشی از انتقال ویروس کرونا اهمال کاری می‌شود؟

مولوی ادامه داد: اگر آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در خوزستان افزایش یابد مسئولیت قطعی بر عهده متولیان تصمیم گیری در استان است.

وی افزود: تعجب انگیز است که مهم‌ترین بخش خوزستان بخش نفت است که ارتباط مستقیم با اقتصاد ملی دارد، این هفته به دستور وزیر نفت تعطیل شدند اما ادارات غیر ضروری همچنان باید فعال باشند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی علت تناقض در تصمیم گیری را عدم داشتن شجاعت عنوان کرد و گفت: مدیران برای انجام وظایف خود به ویژه در مواقع خاص باید دارای شجاعت و قدرت تصمیم گیری باشند که در خوزستان فعلا از این موضوع خبری نیست.

کد خبر: ۵۷٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha