۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
اجرای مرحله چهارم رزمایش همدلی در گلستان/ ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام گلستان خبر داد:

اجرای مرحله چهارم رزمایش همدلی در گلستان/ ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شد

گرگان- سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: به زودی اجرای مرحله چهارم رزمایش همدلی در گلستان با توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی در مناطق کمتر برخوردار  آغاز می‌شود.

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به استمرار شیوع کرونا به زودی مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: از زمان شروع بیماری منحوس کرونا علاوه بر تولید و توزیع ۳۵۰ هزار بسته ماسک و مواد ضد عفونی، ۱۲ هزار بسته کیف و لوازم التحریر، ۱۷ هزار بسته کالا و ۶۵ هزار بسته پروتئینی از جمله گوشت. مرغ و ماهی و همچنین اطعام دهی ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم به نیازمندان در طرح غدیر و محرم از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حواشی شهرها و روستاهای سراسر استان انجام شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان افزود: برابر تصمیمات بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اجرای مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان برنامه ریزی شده و به زودی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مرحله رزمایش ۲۲ هزار بسته سبد معیشتی توسط ۱۰۰ گروه جهادی، خیریه‌ها و هیئت‌ها و سمن‌ها در سراسر استان شناسایی و توزیع می‌شود.

سلمان زاده همچنین از توزیع هزار قطعه مرغ منجمد و  کیف و لوازم التحریر به مناسبت هفته بسیج با همکاری گروه‌های جهادی، سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا در سراسر استان گلستان خبر داد.

وی توضیح داد: با مساعدت‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با شناسایی حداقل ۵۰۰  خانواده نیازمند و جامعه دو تن مرغ منجمد و ۲۰۰ بسته کیف و لوازم التحریر در ۱۰ نقطه استان توزیع شد.

سلمان‌زاده ارزش تقریبی اقلام توزیع شده را ۶۰ میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: در دوران شیوع کرونا و توزیع سبد معیشتی در رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان شش گروه جهادی سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا با رعایت کرامت انسانی خانواده‌های نیازمند همکاری داشتند.

کد خبر: ۵۶٬۹۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha