۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
۵۰۰ میلیارد تومان بودجه، نیاز هر ساله وزارت نیرو برای مدیریت سیلاب‌ها
وزیر نیرو مطرح کرد

۵۰۰ میلیارد تومان بودجه، نیاز هر ساله وزارت نیرو برای مدیریت سیلاب‌ها

اردکانیان، وزیر نیرو گفت: این وزارتخانه در بحث مهندسی رودخانه‌ها هر ساله نیازمند ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی و آماده سازی بستر رودخانه‌هاست تا بتواند، ضمن مدیریت سیلاب‌ها و کاهش میزان خسارات وارده، به دنبال استفاده بهینه از این منابع آب شیرین باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رضا اردکانیان وزیر نیرو، در خصوص اقدامات پیشگیرانه این وزارتخانه برای جلوگیری از وقوع سیلاب در نقاط حادثه خیز کشور گفت: اقدامات موثری برای عدم تکرار اتفاقات سال‌های گذشته در زمان بارندگی‌ها انجام شده است.

وی تاکید کرد: وزارت نیرو در بحث مهندسی رودخانه‌ها هر ساله نیازمند ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی و آماده سازی بستر رودخانه‌هاست تا بتواند، ضمن مدیریت سیلاب‌ها و کاهش میزان خسارات وارده بر اثر بارندگی، بیشتر به دنبال استفاده بهینه از این منابع آب شیرین باشد.

وزیر نیرو با بیان اینکه امسال به نسبت سال‌های گذشته منابع خوبی برای مقابله با سیلاب‌های ناشی از بارندگی و مهندسی رودخانه‌ها در اختیار داشتیم، اظهار کرد: براین اساس امسال اقدامات خوبی در این مورد انجام شد و امیدواریم در بودجه سال ۱۴۰۰ هم اعتبارات مناسبی برای این موضوع در نظر گرفته شود.

کد خبر: ۵۶٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha