۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
«پاپوآ گینه‌نو» برای جذب سرمایه‌گذاری مستقیم در اقتصاد دیجیتال چه کرد؟
بررسی تجربه‌های بین‌المللی در توسعه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات؛

«پاپوآ گینه‌نو» برای جذب سرمایه‌گذاری مستقیم در اقتصاد دیجیتال چه کرد؟

شرایط داخلی در پاپوآگینه ‌نو نشان می‌ دهد که اکنون زمان برای درک بهتر نحوه جذب سرمایه‌ گذاری مستقیم خارجی در حوزه دیجیتال مناسب است.

به گزارش بازار، معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق تهران با انتشار گزارشی از تجربه‌ها و سیاست‌گذاری‌های دولت پاپوآگینه نو را برای جذب سرمایه‌گذاری مستقیم در بخش اقتصاد دیجیتال این کشور، بررسی کرده‌است.

در این مطالعه می‌خوانیم: جذب سرمایه در اقتصاد دیجیتال، به عنوان راهی برای افزایش توسعه، از اهمیت بالایی برخوردار است. گزارش حاضر براساس گزارش منتشر شده توسط مجمع جهانی اقتصاد در ارتباط با تسهیل سرمایه‌ گذاری مستقیم خارجی در پاپوآگینه‌ نو تهیه شده است.

براساس این گزارش، از یک سو سرمایه‌ گذاری مستقیم خارجی (FDI)، به عنوان یکی از منابع اصلی سرمایه برای کشورهای در حال توسعه، مزایایی مانند دانش، فناوری، نوآوری و آموزش را با خود به همراه دارد که در بخش دیجیتال ضروری است؛ از سوی دیگر، شرایط داخلی در پاپوآگینه ‌نو نشان می‌ دهد که اکنون زمان برای درک بهتر نحوه جذب چنین سرمایه‌ گذاری مناسب است.

اخیراً مقامات این کشور در مورد قانون جدید سرمایه‌ گذاری و توسعه یک سیاست و استراتژی سرمایه‌ گذاری جدید بررسی‌ هایی انجام داده ‌اند که اطلاعات و گزینه ‌های مربوط به جذب FDI دیجیتال می‌ تواند به طور مفیدی در این بحث‌ها و تلاش ‌ها گنجانده شود.

نسخه PDF این گزارش را می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر دریافت کنید:

تسهیل سرمایه‌ گذاری مستقیم خارجی در بخش دیجیتال (با تاکید بر تجارب کشور پاپوآگینه ‌نو)

کد خبر: ۵۶٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha