۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
وزرای صمت و جهاد کشاورزی در نشست اضطراری بررسی افزایش قیمت مرغ حاضر نشدند

وزرای صمت و جهاد کشاورزی در نشست اضطراری بررسی افزایش قیمت مرغ حاضر نشدند

نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس به نشانه اعتراض به حضور معاونین وزرای صمت و جهاد کشاورزی، نشست اضطراری بررسی افزایش قیمت مرغ را لغو کردند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز (چهارشنبه ۵ آذرماه) به منظور بررسی دلایل قیمت افزایش قیمت مرغ نشستی اضطراری را تشکیل و از وزرای جهاد کشاورزی، صمت، رئیس گمرک جمهوری اسلامی ایران و مسئولین بانک مرکزی به منظور حضور در این جلسه دعوت کرد.

عدم حضور وزیران جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در نشست اضطراری کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی دلایل افزایش قیمت مرغ باعث شد تا با رای نمایندگان و به نشانه اعتراض آن‌ها این نشست لغو شود. خاوازی و رزم حسینی معاونین خود را به این جلسه فرستاده بودند که همین امر، اعتراض نمایندگان مردم را به دنبال داشت.

وزرای صمت و کشاورزی راه حلی برای رفع مشکلات مربوط به افزایش قیمت مرغ ندارند
سید جواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در این نشست، گفت: این نشست به دستور رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت اضطراری برگزار شد. عدم حضور وزیران صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در این نشست باتوجه به وضعیت قیمت مرغ نشان می‌دهد راه حلی برای رفع این مشکل ندارند.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی، افزود: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دغدغه حل مشکل افزایش قیمت مرغ را داشتیم اما وزرا در این نشست حاضر نشدند.

کد خبر: ۵۶٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha