۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
 سالانه ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرداری های گیلان تزریق می شود
استاندار گیلان:

سالانه ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرداری های گیلان تزریق می شود

رشت- استاندار گیلان گفت: سالانه دو هزار میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به شهرداری های استان اعتبار تزریق می شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع با اشاره به جدیت در اجرای برخی پروژه های بزرگ همچون تکمیل باقی مانده آزادراه رشت – قزوین گفت: لازم است در کنار پروژه های راه سازی به مسئله اصلاح، ترمیم و بهسازی جاده ها و معابر شهری، بین شهری و روستایی نیز توجه شود ضمن آنکه اصلاح نقاط حادثه خیز امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان استقرار تجهیزات برف‌روبی و نیز تجهیز پایگاه های امدادی در محورهای مواصلاتی استان را امری مهم دانست که باید پیش از شروع فصل زمستان، برنامه ریزی شود.

 وی با بیان اینکه سالانه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به شهرداری های استان اعتبار داده می شود، گفت: در جلسه امروز مصوب می شود که در نیمه دوم سالجاری ۱۰درصد از اعتبارات این محل، برای تقویت سامانه های تصویری هزینه شود و در اجرای این مهم فرمانداران نظارت کافی داشته باشند.

استاندار گیلان بر ضرورت جدیت در اجرای پروژه هایی که موجب صیانت از جان افراد جامعه می شود، تاکید و فرماندار رشت را موظف کرد که فعال شدن پل مکانیزه جانبازان را مورد پیگیری قرار دهد.

وی تشکیل منظم جلسات شورای ترافیک در شهرستان ها را نیز امری مهم خواند و افزود: سهل انگاری در انجام این امر پذیرفتنی نیست و لازم است فرمانداران بر اساس تقویم زمان بندی به تشکیل این جلسه و نیز بررسی مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان ها و اجرای مصوبات آن توجه کنند.

کد خبر: ۵۶٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha