۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
دولت در لایحه بودجه برای مناطق محروم اعتبار ویژه در نظر بگیرد
نماینده مردم کهنوج در مجلس:

دولت در لایحه بودجه برای مناطق محروم اعتبار ویژه در نظر بگیرد

شکرالهی، نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی، خواستار در نظر گرفتن اعتبار ویژه برای مناطق محروم در لایحه بودجه سال آینده شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، منصور شکرالهی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ آذر) مجلس شورای اسلامی  در تذکری شفاهی گفت: از مقام معظم رهبری برای تشکیل جلسه اعضای شورای عالی اقتصاد و ترسیم محورهایی برای خروج از وضعیت اقتصادی و غلبه بر تحریم ها تشکر می کنم و امیدوارم با همدلی قوای سه گانه جامه عمل به سخنان ایشان پوشاند.

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دولت درخواست دارم در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ اعتبار ویژه ای برای مناطق کم برخوردار و محروم در نظر بگیرد و همچنین از وزارت جهاد کشاورزی درخواست می کنم نسبت به تامین بذر کشاورزان در منطقه جنوب کشور که فصل کشت در آن رو به اتما است، اقدام کند.

این نماینده مجلس از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواست تا نظارت عملیاتی بر روی پروژه تیتانیوم که ارزش آن کمتر از گل گهر و مس نیست، داشته باشد که این پروژه در اشتغالزایی جوانان اثرگذار خواهد بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: از وزیر بهداشت و درمان به جهت رسیدگی ویژه به جنوب کشور و تامین اقلام مورد نیاز ارائه خدمات در زمینه بیماری کرونا تشکر می کنم.

کد خبر: ۵۶٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha