۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
۳۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب در البرز توزیع شد/ توزیع یک‌هزار تن برنج وارداتی
رئیس سازمان صمت البرز:

۳۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب در البرز توزیع شد/ توزیع یک‌هزار تن برنج وارداتی

کرج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با اعلام تخصیص ۳۰۰ تن مرغ منجمد و ورود یک هزار تن برنج وارداتی به استان گفت: این اقلام از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین شهرداری و شبکه منتخب اصناف با نرخ مصوب در حال توزیع است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، رامین ربیعی افزود: پس از پیگیری‌های متعدد این سازمان و با عنایت به هماهنگی های به عمل آمده و طی مصوبه کارگروه استانی تنظیم بازار در راستای رسیدن کالا با نرخ مصوب به دست مصرف کننده واقعی و عرضه کالا در شبکه توزیع با استفاده از ظرفیت‌های نظارتی در گام نخست میزان ۳۰۰ تن مرغ منجمد به این استان تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده اقلام اساسی مورد نیاز مردم در سطح استان در حال جذب بوده و روند توزیع آن نیز به دقت رصد می شود، گفت: هم اینک این میزان مرغ منجمد در حال جذب و توزیع به نرخ مصوب ۱۵ هزار تومان است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان البرز با اشاره به تخصیص برنج وارداتی به استان نیز اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته یک هزار تن برنج وارداتی به استان اختصاص یافت که این کالای اساسی نیز در حال جذب و توزیع با نرخ دولتی است.

ربیعی اعلام کرد: برنج وارداتی و مرغ منجمد هم اینک در کل استان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین شهرداری و شبکه منتخب اصناف با نرخ مصوب در حال توزیع است و چنانچه شهروندان در این زمینه تخلفی را مشاهده کردند می توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

کد خبر: ۵۶٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha