۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
یارانه ۴۵ هزار تومانی هزینه خرید ۲۰ عدد گوجه می‌شود
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس:

یارانه ۴۵ هزار تومانی هزینه خرید ۲۰ عدد گوجه می‌شود

صباغیان بافقی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: چشم مردم از گرانی اشک بار است اما قاچاق گوشت، انبار شدن کالاهای اساسی در گمرکات و هزینه شدن ارز ۴۲۰۰ تومانی در امور دیگر بر مردم سخت تر است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: می پذیریم که تحریم های آمریکا و اروپا دولت را تحت فشار قرار می دهد و درآمد حوزه نفتی کاهش یافته است اما ایران دارای ثروت و منابع غنی است.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز مردم از فشار اقتصادی و گرانی چشمشان اشک بار است اما اینکه در مرزهای جنوبی و غربی گوسفند قاچاق می شود از تحمل گرانی برایشان سخت تر است. اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی داده می شود اما جای دیگر هزینه شود بر مردم سخت تر است. اینکه کالاهای اساسی در گمرک انبار شده اما وارد نمی شود برای مردم سخت تر است. اینکه ۴۰ درصد کالاها با وجود تولید داخلی قاچاق می شود از گرانی سخت تر است.

وی خطاب به رئیس صدا و سیما گفت: هر روز از صداوسیما گران فروشی نشان داده می شود اما مجازات آن نشان داده نمی شود باید فردای روزی که جرم را نشان می دهید جریمه را هم به نمایش بگذارید تا آثار منفی بر جامعه نداشته باشد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: در حال حاضر به مردم یارانه ۴۵ هزار تومانی می دهیم که هزینه خرید ۲۰ عدد گوجه می شود، ما در مجلس یارانه ۱۰۰ هزار تومانی تصویب کردیم که هزینه خرید یک مرغ می شود نباید دلمان را به این چیزها خوش کنیم.

کد خبر: ۵۶٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      0 0
      اکنون که مسئولین قدرت ماندگار به مردم نیاز ندارند ولی نعمتان خود را در زیر ضربات گرانی به تازیانه عذاب بسته اند