۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در قم افتتاح شد
با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال؛

شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در قم افتتاح شد

قم - شرکت تولیدی محصولات درمانی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر طی مراسمی با حضور استاندار قم افتتاح شد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست امروز سه‌شنبه با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه قم، از واحدهای ایران مرینوس تولیدکننده پارچه و منسوجات و آذین اوپال تولید کننده ظروف شیشه‌ای بازدید کرد.

استاندار قم سپس با بهره‌برداری از شرکت سلامت گستران پردیس پارت، تولیدکننده محصولات پزشکی و بیمارستانی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر؛ فاز توسعه این شرکت سلامت محور را نیز کلنگ زنی کرد.

سرمست در این مراسم طی سخنانی هدف از بازدیدهای میدانی به صورت یک هفته درمیان را آشنایی با مشکلات تولیدکنندگان دانست و افزود: در تلاش هستیم تا ضمن رفع موانع تولید، توسعهٔ واحدهای صنعتی موفق را میسر کنیم.

سرمست همچنین با اشاره به افتتاح یک طرح سلامت محور، تلاش دولت برای تولید محصولات پزشکی و بیمارستانی در کشور را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در شرایط کرونایی بهره برداری از این واحد تولیدی، کمک شایانی به کادر درمان و تجهیزات و ملزومات برای بیماران تنفسی و کرونایی خواهد کرد.

استاندار قم مشارکت بانک‌ها در تأمین نقدینگی شرکت‌های صنعتی را نیز مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی از جمله سرمایه در گردش آنها در بازدیدهای میدانی بررسی و دستورات لازم صادر می‌شود.

کد خبر: ۵۶٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha