۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
۵ شهرک صنفی تخصصی در خراسان رضوی مجوز فعالیت گرفتند

۵ شهرک صنفی تخصصی در خراسان رضوی مجوز فعالیت گرفتند

مشهد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: صدور مجوز برای فعالیت پنج شهرک صنفی تخصصی در این استان با سرمایه گذاری ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای هشت هزار نفر در زمینی به مساحت ۷۸ هکتار نهایی شده و عملیات اجرایی آنها به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان اظهار کرد: یکی از مهمترین بخش‌هایی که می‌تواند منجر به اشتغال شود، استفاده حداکثری از اصناف تولیدی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: صنوف تولیدی بسیار از جمله صنایع پروفیل، پلاستیک، فرش، کفش و زیورآلات در مشهد با اشتغالزایی بسیار قابلیت ساماندهی در قالب شهرک صنفی تخصصی با محوریت اتاق اصناف را دارند تا بتوان از این طریق هم افزایی لازم را بین بنگاه‌های اقتصادی بوجود آورد و سطح توانمندی آنها را در زمینه فروش و صادرات محصولات ارتقا داد و فرصتهایی برای رعایت موازین زیست محیطی از سوی صنوف ایجاد کرد.

وی گفت: در این راستا ایجاد هفت شهرک تخصصی صنفی در مشهد در دستور کار قرار گرفت که مجوز آغاز به کار پنج شهرک شامل صنایع پروفیل، پلاستیک، جعبه سازان، فرش، آجیل و خشکبار نهایی شده و بهره‌برداری از آنها به زودی آغاز می‌شود.

کد خبر: ۵۶٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha