۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
ایجاد کافه کارآفرینی قزوین با فروکش کرونا پیگیری می شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

ایجاد کافه کارآفرینی قزوین با فروکش کرونا پیگیری می شود

قزوین-گروسی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهار داشت: راه اندازی کافه کارآفرینی قزوین به عنوان یکی از راهکارهای حمایت و ترویج فعالیت های کارآفرینی با فروکش بیماری کرونا دوباره پیگیری می شود.

رضا گروسی مدیرکل کار، رفاه و تامین اجتماعی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بازار  اظهار داشت: کارآفرینی و اشتغال زایی نیازمند ایجاد یک اکوسیستم جامع با مشارکت همه بخش های اجرایی است چرا که حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی نیازمند مشارکت همه دستگاهها و نهادهاست.

وی گفت: اگر بخواهیم حوزه اشتغال و کارآفرینی را تقویت کنیم باید از همه نهادها و دستگاه های اجرایی کمک بگیریم و بدانیم که سرمایه گذاری در حوزه اشتغال اقتصاد کشور را تضمین میکند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: راه اندازی کافه کارآفرینی به عنوان یکی از راهکارهای تسهیل در این روند در حال پیگیری است و امیدواریم با فروکش بیماری کرونا بتوانیم این طرح را به ثمره برسانیم.

گروسی اظهار داشت: بر همین اساس باشگاه کارآفرینی آموزش و پرورش با حضور دانش آموزان راه اندازی شد تا بتوانیم فرهنگ کار آفرینی را  ابتدا در گروه های سنی کودک و نوجوان جا بیاندازی.

وی اذعان کرد: اگر قرار است کارآفرینی و اشتغال در دهه های آینده در کشور توسعه یابد نیازمند این هستیم که از امروز روحیه کارآفرینی را در کشور تقویت کنیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: مدیران اجرایی دستگاه های استان اگر طرح های مرتبط با حوزه کارآفرینی دارند استقبال می کنیم و قطعا حامی کارآفرینی در استان  هستیم.

کد خبر: ۵۶٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha