۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
۹۳درصد اصناف زنجان محدودیت‌های کرونایی را رعایت کردند
به بازار اعلام شد؛

۹۳درصد اصناف زنجان محدودیت‌های کرونایی را رعایت کردند

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: از اول آذرماه سالجاری تاکنون ۹۳.۶۵ درصد اصناف زنجانی محدودیت‌های کرونایی را رعایت کردند.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طبق مصوبه ابلاغ شده تمام واحدهای صنفی و خدماتی تا دو هفته حق فعالیت ندارند، گفت: تنها واحدهای نانوایی، داروخانه ها و فروشگاه‌های زنجیره ای و خوار بازارفروشی ها حق فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: طی چهار روز گذشته با اعلام محدودیت های کرونایی تاکنون همکاری اصناف در این خصوص خوب بوده و ۹۳.۶۵ درصد اصناف استان همکاری لازم را داشتند.

رئیس اتاق اصناف زنجان، گفت: باید در خصوص این مصوبه اصناف همکاری لازم را داشته باشند و اطلاع رسانی لازم  به تمام اتحادیه ها داده شده است.

موسوی تاکید کرد: اصنافی که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکنند اخطار لازم داده شده و در صورت تکرار واحد متخلف به مدت یک ماه پلمب خواهد شد و جریمه نقدی هم شامل این واحد متخلف می شود.

وی افزود: گروه شغلی سه، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت حمل و نقل عمومی درون شهری شامل این مصوبه هستند.

رئیس اتاق اصناف زنجان، تصریح کرد: گروه شغلی چهارم شامل همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی هم مشمول این مصوبه می‌باشند.

کد خبر: ۵۶٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha