۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
برکناری مدیرانی که مانع اجرای طرح ها در کرمان می شوند
استاندار کرمان هشدار داد

برکناری مدیرانی که مانع اجرای طرح ها در کرمان می شوند

کرمان- استاندار کرمان در خصوص برکناری مدیرانی که مانع اجرای طرح ها در کرمان می شوند، هشدار داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی زینی‌وند ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرعامل و معاونان شرکت گاز استان کرمان در استانداری کرمان با تاکید بر اهمیت پروژه‌های گازرسانی و تسریع در اجرای آنها اظهار داشت: لازم است در جذب اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه‌ها تسریع شود.

وی از پروژه‌های گازرسانی به عنوان مهم‌ترین و حیاتی‌ترین طرح‌ها در منطقه جنوب شرق کشور یاد کرد و افزود: این پروژه‌ها علاوه بر ایجاد رفاه برای مردم مناطق محروم، روند توسعه صنعتی را نیز تسریع می‌کند.

زینی‌وند تصریح کرد: گرچه تحریم‌ها و قطع درآمدهای نفتی مشکلاتی را در کشور ایجاد کرده اما در اغلب مناطق کشور پروژه‌های مهم همچنان در حال اجراست و لازم است در استان کرمان نیز پروژه های گازرسانی به عنوان مهم‌ترین طرح‌ها به سرانجام برسد.

استاندار کرمان با بیان اینکه برخی پروژه‌ها به دلیل اختلاف سلیقه فرمانداران با مدیران ادارات یا شرکت‌های استان متوقف شده است، عنوان کرد: هیچ فرماندار و دستگاه دولتی همچنین هیچ شهرداری حق ندارد پروژه ها را متوقف کند و اگر مدیری مانع اجرای طرحی شود، کنار گذاشته خواهد شد.

وی تاکید کرد: اختلاف‌نظرها باید با تدبیر مسئولان محلی حل شود و لازم است چارچوب‌های قانونی در زمان عقد قرارداد طرح‌ها مدنظر باشد تا در روند اجرا اختلالی ایجاد نشود.

مدیر شرکت گاز استان کرمان نیز در این دیدار اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز و خط انتقال و تغذیه در استان کرمان در حال اجراست و گازرسانی به هفت شهر و ۷۰ روستا تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

منوچهر فلاح عنوان کرد: خوشبختانه شرکت گاز استان کرمان به پیمانکاران هیچ بدهی ندارد و بودجه خوبی برای اجرای پروژه های گازرسانی استان جذب کرده‌ایم.

کد خبر: ۵۶٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha