۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کشف ۴ هزار عدد ماسک احتکار شده در استان ایلام
معاون تعزیرات حکومتی ایلام خبر داد

کشف ۴ هزار عدد ماسک احتکار شده در استان ایلام

ایلام- ولی زاده، معاون قضایی و رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایلام از کشف چهار هزار عدد ماسک احتکار شده در استان ایلام طی چند روز گذشته در استان خبر داد.

 حیدر ولی زاده در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری ۲۴۱ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در تعزیرات لاستان مطرح  که تماماً رسیدگی و صدور حکم و اجرای حکم شده است.

وی افزود: اقلام مکشوفه  شامل موتورسیکلت ۱۳۰۰cc، خودرو خارجی، پوشاک، اقلام  پزشکی شامل الکل و ماسک و اقلام  دارویی و درمانی، لاستیک خودرو، لوازم خانگی، لوازم خودرو، برنج و ذرت خارجی بوده است.

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایلام بیان کرد: در چند روز گذشته با رصد دقیق دو محموله بزرگ ماسک قاچاق شامل چهار هزار عدد ماسک احتکار شده در استان کشف شده است.

ولی زاده عنوان کرد: معضل قاچاق کالا در کشور علاوه بر آثار سوء اقتصادی به عنوان یک چالش اقتصادی و اجتماعی حائز اهمیت است و  این معضل به عنوان یک تهدید جدی و آسیب‌های جدی است.

وی تصریح‌ کرد: پرونده های قاچاق کالا و ارز  به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و با قاچاقچیان به شدت برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

کد خبر: ۵۶٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha