۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۳
احکام جدید بودجه‌ای از سوی دولت اعمال نشود، راساً اقدام می‌کنیم
نائب رئیس مجلس با بازار مطرح کرد

احکام جدید بودجه‌ای از سوی دولت اعمال نشود، راساً اقدام می‌کنیم

قاضی زاده هاشمی نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت موارد جدید بودجه ای مجلس را در بودجه سال ۱۴۰۰ اعمال کرد که این امر مطلوب است اما اگر این موارد اعمال نشد، مجلس در زمان بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق این موارد را اعمال خواهد کرد لذا امیدواریم دولت در این زمینه همکاری بیشتری با مجلس داشته باشد.

 امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به اعمال قوانین جدید بودجه ای مجلس در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ از سوی دولت گفت: ما در این زمینه وظیفه داشتیم لذا اصلاح ساختار بودجه یک گام اولیه است.

 وی با بیان اینکه طرح اصلاح ساختار بودجه تمامی مشکلات ساختار بودجه را رفع نمی کند، بیان داشت: این طرح در قالب موضوعات فوریتی بودجه آماده و به صحن مجلس ارسال شده است.

 قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: اگر دولت موارد جدید بودجه ای مجلس را در بودجه سال ۱۴۰۰ اعمال کرد که این امر مطلوب است اما اگر این موارد اعمال نشد، مجلس در زمان بررسی این بودجه در کمیسیون تلفیق این موارد را اعمال خواهد کرد لذا امیدواریم دولت در این زمینه همکاری بیشتری با مجلس داشته باشد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تأکید کرد : به واقع  مسئولین دولتی در جلسات اولیه اصلاح ساختار بودجه و در کارگروه‌های مربوطه این موضوع حاضر بوده و اینگونه نیست که این موارد بدون در نظر گرفتن نظرات مسئولین سازمان برنامه و بودجه در کمیسیون به تصویب رسیده باشد بنابراین متخصصین و افراد ذی‌صلاح در جریان تصویب این طرح بوده اند.

کد خبر: ۵۵٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha