۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
امروز؛ واریز بخشی از پول اوراق مشارکت مترو

امروز؛ واریز بخشی از پول اوراق مشارکت مترو

روابط عمومی بانک رفاه کارگران در پی انتشار برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر پرداخت نشدن وجوه فروش اوراق مشارکت شهرداری تهران برای توسعه مترو، از واریز بخشی از این پول خبر داد.

به گزارش بازار، روابط عمومی بانک رفاه کارگران اعلام کرد: با توجه به اتمام مهلت انتشار اوراق مشارکت شهرداری‌ها (انتشار اوراق مشارکت به میزان ۱۵۰۰۰میلیارد ریال با همکاری این بانک) جهت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی؛ مدیران عالی شهرداری تهران طی صورتجلسه و قرارداد متعهد به سپردن وثائق مورد نیاز در کمترین زمان ممکن شدند.

با گذشت حدود چهار ماه از زمان توافق صورت گرفته، ترهین بخشی از وثائق تکمیل شده و بقیه بنا بر دلایل متعدد از جمله اینکه املاک پیشنهادی بابت توثیق فاقد پایان کار، فاقد گواهی عدم خلاف، دارای معارض، مشاعی، دارای اسناد مالکیت مغایر از لحاظ جانمائی و ابعاد و ... بوده، تکمیل نشده است.

این موارد با همکاری مدیران شهرداری تهران در حال حل و فصل است.

البته بانک رفاه کارگران با همکاری بانک مرکزی تلاش کرده است معادل وثائق ترهین شده توسط شهرداری تهران با لحاظ ضرایب قانونی و به نسبت اصل و فرع مبلغ اوراق، برای واریز وجوه حاصل از فروش اوراق مشارکت به حساب بانک مرکزی و برگشت به حساب‌های شهرداری جهت هزینه در محل موضوع مشارکت اقدام کند.

مراحل اخذ مجوز این فرآیند انجام شده است و امروز ۹۹/۹/۲ این مجوز صادر و اولین مرحله واریز وجه انجام خواهد شد.

پس از آن در هر مرحله که وثائق شهرداری تهران نزد بانک تکمیل شود، واریز وجوه مربوط به آن مرحله انجام خواهد شد.

کد خبر: ۵۵٬۷۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha