۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
 کلنگ ‌زنی عملیات ساخت ۷ هزار و ۷۵۰ پروژه طرح اقدام ملی مسکن در تهران
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

کلنگ ‌زنی عملیات ساخت ۷ هزار و ۷۵۰ پروژه طرح اقدام ملی مسکن در تهران

محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی تهران از کلنگ زنی عملیات ساخت هفت هزار و ۷۵۰ واحد پروژه طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای این استان خبر داد.

به گزارش بازار، «خلیل محبت خواه» افزود: این پروژه ها مربوط به شهرهای پاکدشت، اسلامشهر، شهریار، رباط کریم، قرچک، کیلان، فیروزکوه، پیشوا، دماوند و صفادشت است.

وی اظهارداشت: زمین مورد نیاز پروژه های مسکن ملی در شهرهای نامبرده تامین و عملیات ساخت و ساز در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی تهران گفت: متقاضیان ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن باید دارای فرم «ج» سبز باشند و به این معنی است که متقاضی از اول فروردین سال ۸۴ فاقد مالکیت مسکونی باشد، از ابتدای انقلاب از هیچ یک از امکانات دولتی اعم از زمین و واحد مسکونی دولتی و هم چنین تسهیلات یارانه ای استفاده نکرده باشد، حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا داشته و همچنین خانم ‌های مجرد بالای ۳۵ سال و زنان سرپرست خانوارنیز مشمول این طرح می شوند.

وی در ادامه افزود: فرم «ج» متقاضیان باید سبز باشد وقتی این شرط ثبت نام پس از پایش و ارزیابی اطلاعات تائید شد متقاضیان مسکن ملی می توانند نسبت به افتتاح حساب و واریز مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان اقدام کنند.

محبت خواه یادآورشد: طبق ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی تا ۳۰ آذرماه سال جاری باید وضعیت متقاضیان طرح مسکن ملی مشخص شود یعنی بعد از تاریخ ذکر شده اگر متقاضیان واریز وجه نداشته و مراحل تکمیل پرونده خود را طی نکرده باشند به یقین از این چرخه حذف و افراد جایگزین بجای آنها معرفی خواهند شد.

کد خبر: ۵۵٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha