۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
بررسی خسارت‌های ناشی از شیوع کرونا در واحدهای گردشگری استان سمنان
رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان تأکید کرد:

بررسی خسارت‌های ناشی از شیوع کرونا در واحدهای گردشگری استان سمنان

سمنان- رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان با تأکید بر اینکه خسارت‌های ناشی از شیوع کرونا در واحدهای گردشگری استان بررسی می‌شود، گفت: مشکلات این واحدها از طریق شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت منعکس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اصغر جمعه‌ای ظهر یکشنبه در نشستی با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی ضمن بیان اینکه شیوع کرونا خسارت زیادی را به فعالان بخش گردشگری وارد کرده است، اظهار داشت: پیگیری خسارت‌های واردشده و رفع مشکلات این واحدها در دستور کار اتاق بازرگانی قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه بررسی مسائل واحدهای گردشگری در شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت انجام می‌شود، تصریح کرد: میز گردشگری در اتاق‌های بازرگانی در راستای تحقق این هدف ایجاد می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه انجمن صنایع‌دستی کشور با همکاری و مساعدت‌های اتاق بازرگانی سمنان راه‌اندازی شده است، افزود: راه‌اندازی این سمن‌ها نقش مؤثری در رفع و پیگیری مشکلات فعالان صنعت گردشگری ایفا می‌کند.

جمعه‌ای با اشاره به اینکه ارسال ۹۳ تاکنون گروه گردشگری در اتاق بازرگانی استان سمنان راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: این کمیسیون همکاری مطلوبی را با فعالان بخش گردشگری داشته است.

کد خبر: ۵۵٬۷۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha