۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
توسعه خودروهای خودران با برنامه جدید جگوارلندرور
خودروهای متصل به اینترنت اشیا در ایرلند

توسعه خودروهای خودران با برنامه جدید جگوارلندرور

جان کورمیکان، مدیر کل جگوار لندرور گفت: این همکاری با انجمن آینده نگاری خودرو به ما امکان ارتباط خودروها با دنیای واقعی را می دهد تا بتوانیم فناوری مستقل، متصل، الکتریکی و مشترک خود را در یک مکان استراتژیک آزمایش کنیم.

بازار؛ گروه خودرو: جگوارلندرور درحال توسعه مرکز با هدف شهر هوشمند است که انکان آزمایش فناوری خودروهای متصل به سایر وسایل نقلیه و اشیا موجود در شهر را ممکن می‌کند.

این توسعه با مشارکت انجمن آینده نگاری خودرو در ایرلند با همکاری جگوارلندرور در فضای به مساحت ۱۲ کیلومتر از جاده‌های عمومی تاسیس تا اطلاعات ترافیکی مربوطه را برای هدایت و کنترل خودروها جمع آوری کند.

این سیستم مبتنی بر سناریوهای ترافیکی شبیه سازی شده و می‌تواند حمل و نقل هوشمند را ایجاد کند. خودروهای مانند اس یو وی و آی پیس از اولین وسایل نقلیه برای این هدف هستند.

جان کورمیکان، مدیر کل جگوار لندرور گفت: این همکاری با انجمن آینده نگاری خودرو به ما امکان ارتباط خودروها با دنیای واقعی را می دهد تا بتوانیم فناوری مستقل، متصل، الکتریکی و مشترک خود را در یک مکان استراتژیک آزمایش کنیم. همکاری با شرکت های سطح بالای نرم افزار به ما امکان می دهد تا سیستم های آینده خود را با کارایی بیشتری توسعه دهیم.  در این طرح، سنسورها اطلاعات را به مرکز مدیریت کنترل منتقل و سپس اتصالات هوشمند را با محیط اطراف برای خودروها فراهم می‌کنند.

کد خبر: ۵۵٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha