۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
شناسایی سود ۳ هزار و ۵۲۶ ریالی به ازای هر سهم در «پتایر»

شناسایی سود ۳ هزار و ۵۲۶ ریالی به ازای هر سهم در «پتایر»

شرکت تولیدی ایران تایر ۲۸۶ میلیارد ریالی، برای هر سهم۳ هزار و ۵۲۶ریال سود شناسایی کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت تولیدی ایران تایر در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای شش ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ اعلام کرد توانسته در این دوره نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته سود عملیاتی شرکت را ۲۰۸درصد افزایش دهد و به مبلغ یک هزار و ۳۰۰میلیارد ریال دست یابد.

این شرکت طی این دوره سود خالص را با افزایش ۱۷۳درصدی به یک هزار و ۱۰میلیارد ریال و سود انباشته را با رشد ۴۸درصدی به یک هزار و ۲۷۰میلیارد ریال رساند.

فروش «پتایر» در این مدت به مبلغ ۴هزار و ۱۶۹میلیارد ریال رسیده است که سود ناخالص شناسایی شده از این محل به مبلغ یک هزار و ۱۳۷میلیارد ریال بالغ شده است.

شرکت ایران تایر در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که برای کل سال مالی جاری تولید و فروش ۲۷هزار تن را پیش بینی کرده که در ۶ماهه ابتدایی سال توانست ۵۰درصد از هدف کل سال خود را تحقق ببخشد و در عملکرد شش ماهه نیز ۱۰۰درصد هدف خود را پوشش داده است.

این شرکت به دنبال تکمیل طرح توسعه و انتقال کارخانه به مهدی شهر سمنان دارای سه فاز است که در فاز اول ایجاد ظرفیت به میزان ۲۵هزارتن تایر رادیال سبک در سال را پیش بینی کرده  و فاز دوم انتقال ظرفیت به میزان ۱۵هزار تن رادیال سواری در سال از کارخانه فعلی واقع در تهران به مهدی شهر سمنان است. در فاز سوم نیز ایجاد ظرفیت به میزان ۲۰هزار تن در سال انواع تایرهای رادیال سنگین در نظر گرفته شده  است.

کد خبر: ۵۵٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha