۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
مطالبات کارگران فصلی اولویت مجلس است
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

مطالبات کارگران فصلی اولویت مجلس است

اردبیل - رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: شان و جایگاه کارگران فصلی باید حفظ شود و برطرف کردن دغدغه و مطالبات این قشر زحمتکش در مجلس در اولویت بوده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید کاظم موسوی بعد از ظهر شنبه درجلسه ساماندهی کارگران فصلی در اردبیل اظهار داشت: طرح ساماندهی کارگران فصلی باید توسط دولت به مجلس ارائه شود تابتوانیم این طرح را در مجلس تصویب کنیم تا اجرایی شود.

وی افزود: شان و جایگاه کارگران فصلی باید حفظ شود و برطرف کردن دغدغه و مطالبات این قشر زحمتکش در مجلس در اولویت بوده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین درمجلس از تامین سه مکان گرم در شهر اردبیل برای ساماندهی کارگران فصلی توسط شهرداری اردبیل خبرداد و گفت: این مکان ها به صورت ویژه برای کارگران فصلی و باتوجه به شرایط آب و هوایی اردبیل ایجاد می شود.

در این نشست فرماندار اردبیل هم اظهار داشت : کارگران فصلی در اردبیل با همکاری و مشارکت دستگاه های ذیربط ساماندهی می شود.

مسعود امامی یگانه افزود: مقرر شد سه مکان مناسب برای ساماندهی کارگران فصلی در اردبیل توسط شهرداری اردبیل و شورای اسلامی شهر تدارک دیده شود.

 وی گفت: در محدوده میدان وحدت، میدان ایثار و میدان توحید اماکن مناسب برای ساماندهی کارگران پیش بینی و نظارت بر نحوه اجرای طرح بر عهده اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی خواهد بود.

فرماندار اردبیل افزود:  تجهیز و تدارک مکان مناسب برای این کارگران بجای حضور در میادین شهر، از جمله اهدافی است که با همکاری دستگاههای مربوطه انجام می گیرد تا محل مناسبی در شان این کارگران زحمتکش راه اندازی شود.

فرماندار اردبیل افزود: جمع شدن کارگران در مناطق مختلف شهر علاوه بر اینکه سیمای شهر را مخدوش می کند، شان و جایگاه و منزلت کارگران را نیز زیر سوال می برد که دغدغه ما حفظ کرامت این کارگران زحمتکش است.

کد خبر: ۵۵٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha