۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
تردد روان در محورهای مواصلاتی تهران؛ خسارتی گزارش نشده است
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران:

تردد روان در محورهای مواصلاتی تهران؛ خسارتی گزارش نشده است

تهران- مصدقی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران از تردد روان در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تاکنون هیچ خسارتی از بابت بارندگی‌ها در استان گزارش نشده است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص وضعیت جوی و تردد در محورهای مواصلاتی تهران اظهار داشت: با توجه به رصدهای صورت گرفته توسط دوربین های نظارت تصویری تا ساعت نه و ۴۰ دقیقه امروز صبح محورهای هراز، فیروزکوه(امین آباد)، دارای بارش برف و محورهای دماوند،جاجرود، پاکدشت،  شهریار، آزادراه تهران- کرج و آزادراه تهران- قم دارای بارش باران و  آزادراه تهران- ساوه  و ملارد بارش خفیف باران را شاهد هستیم.

مصدقی با بیان اینکه از نیمه بامداد تا پنج صبح در محور هراز بارش برف شدید را شاهد بوده ایم گفت: عملیات شن و نمک پاشی و برفروبی توسط عوامل راهداری انجام شده و مستمر در حال انجام است و سطح استان دارای برف و باران بوده و جاده ها لغزنده می باشند.

وی با اشاره به محدودیت های خروجی و ورودی استان تهران عنوان داشت: این محدودیت ها در هشت نقطه استان برقرار است و طبق این طرح ماشین های حمل و نقل عمومی و امدادی حق تردد دارند و ترددها روان است و محور تهران کرج محدودیت تردد نداریم و سامانه ها تا دوشنبه به تناوب فعال هستند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای تهران بیان داشت: بیش از ۳۶۰ کیلومتر عملیات برفروبی و شن و نمک پاشی توسط عوامل راهداری در استان صورت گرفته و ۴۰۰ تن شن و نمک تاکنون مصرف شده و ماشین آلات برف روب در محورها مستقر هستند و طی بارش های شدید اخیر تا کنون هیچ خسارت و آبگرفتگی نداشته ایم.

کد خبر: ۵۵٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha