۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
ادامه بارش‌ها در کشور تا ۳ روز آینده
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

ادامه بارش‌ها در کشور تا ۳ روز آینده

سرکرده، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: تا سه روز آینده در بیشتر استان‌ها به غیر از جنوب شرق کشور که بارش‌های کمتری دارد، بارش‌های خوبی خواهیم داشت.

به گزارش بازار، امیر سرکرده گفت: امروز خیلی از نواحی شمالی و غربی کشورمان صبح خود را با بارش باران شروع کردند، این سامانه از روز جمعه وارد کشور شده است.

وی گفت: همه نیمه غربی و نواحی شمالی و سواحل دریای خزر، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز امروز رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف را خواهد داشت و به تدریج بارش‌ها به نواحی مرکزی کشیده می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت: بارش‌ها امروز در استان کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، شمال استان فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد ادامه خواهد داشت و فردا هم شمال شرق و خراسان شمالی و رضوی نیز باید منتظر بارش باشند.

وی ادامه داد: در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، قزوین، البرز و شمال سمنان نیز بارندگی خواهیم داشت که احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها را در این استان‌ها وجود دارد.

کارشناس گفت: بارش‌ها عمدتا در ارتفاعات البرز و جاده‌های کوهستانی شمالغرب کشور به صورت برف است و با توجه به کاهش دما و وجود رطوبت در اغلب جاده‌های کوهستانی مه غلیظ ایجاد می‌کند.

سرکرده گفت: تا سه روز آینده در بیشتر نواحی بارش باران خواهیم داشت و نواحی غربی و شمالی کشور شاهد بالا آمدن آب رودخانه‌ها خواهیم بود.

وی گفت: آب‌های شمالی و جنوبی خلیج فارس و دریای خزر مواج است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در تهران همچنان بارش را خواهیم داشت و دما بین شش و هشت درجه متغیر خواهد بود.

کد خبر: ۵۵٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha