۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
حدود ۵هزار فرصت شغلی در بخش کشاورزی کردستان ایجاد شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کردستان:

حدود ۵هزار فرصت شغلی در بخش کشاورزی کردستان ایجاد شد

کردستان- طالبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کردستان گفت: چهار هزار و ۷۴۶ فرصت شغلی با اجرای طرح اشتغال اجتماع محور در بخش کشاورزی استان توسط این ستاد ایجاد شده است.

محمدمهدی طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه دو سال از آغاز طرح اشتغال اجتماع محور در کردستان می گذرد، اظهار داشت: این طرح ابتدا در شهرستان‌های بیجار و سروآباد به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه این طرح به منظور کاهش و رفع محرومیت در این دو شهرستان اجرا شده است، اضافه کرد: با عملکرد مطلوب و رضایت بخش در دو شهرستان ذکر شده اجرای این طرح در همه شهرستان های استان در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کردستان با اعلام اینکه طی نخستین سال اجرای این برنامه ۱۲۷ طرح در بخش کشاورزی استان اجرا شد، گفت:  در مجموع طی این دو سال دو هزار و ۳۷۳ طرح در بخش کشاورزی استان به اجرا درآمده است.

طالبی میزان سرمایه گذاری برای اجرای این تعداد طرح را ۹۳۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: به طور میانگین با اجرای این طرح ها چهارهزار و ۷۴۶ فرصت شغلی برای خانوارهای روستایی استان ایجاد شده است.

وی یادآور شد: طرح های بخش کشاورزی بیشتر شامل پرورَش دام، ایجاد گلخانه های کوچک، پرورش زنبور عسل و قارچ خوراکی و ماهی است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کردستان اظهار داشت: ستاد با اجرای طرح اشتغال اجتماع محور به کمک و همراهی دولت به منظور رفع بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری آمده است.

کد خبر: ۵۵٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha