۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
«طرح منظومه» برای ۷۵۰روستای زنجان تهیه شد
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

«طرح منظومه» برای ۷۵۰روستای زنجان تهیه شد

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن زنجان با بیان اینکه تاکنون «طرح منظومه» برای ۷۵۰روستای استان تهیه شده است، گفت: این منظومه در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها تهیه شده است.

 رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه منظومه‌های روستایی در زنجان به‌صورت نمونه و پایلوت کشوری اجرا می‌شود، گفت: مطالعات منظومه‌های روستایی در ۱۸ بخش استان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه شده است. 

وی اظهار کرد: منظومه روستایی از تجمع چند مجموعه روستا شکل می‌گیرد و وسیع‌ترین قلمرو جغرافیایی برای عملکرد یکپارچه و پوشش خدماتی در محیط روستایی است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: تاکنون این طرح برای ۷۵۰ روستای استان تهیه شده و این منظومه در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها تهیه شده است.

خواجه ای، با بیان اینکه منظومه توسعه روستایی از تجمع چند مجموعه روستا شکل می‌گیرد، ابراز داشت: با تهیه این منظومه از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می شود. 

وی گفت: اجرای این طرح باعث شناسایی  ظرفیت ها و محدودیت‌ها می‌شود و دستگاه‌های اجرایی وظیفه خود را در هر بخش انجام می دهند. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان تصریح کرد: در این طرح برای هر بخش طرحی تدوین می شود که در توسعه روستاها بسیار موثر خواهد بود و امیدواریم روستاییان در اجرای این طرح همکاری لازم را دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

کد خبر: ۵۵٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha