۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
۱۰۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد
مدیر اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۱۰۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد

ایلام- خانمحمدیان، مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون از ۲۱۶ میلیارد تومان سهم ایلام در تسهیلات کرونا، ۱۰۱ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

احمد خانمحمدیان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در مجموع ۲۱۶ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به ایلام اختصاص یافته و تاکنون استان رتبه اول در پرداخت تسهیلات کرونا در کشور را نسبت به سهم اختصاصی کسب کرده است.

وی عنوان کرد: ۱۴ هزار و ۸۰۶ پرونده برای متقاضیان آسیب‌دیده از کرونا در استان با اعتبار ۱۳۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با اشتغال ۱۷ هزار به سیستم بانکی برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است.

مدیر اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام افزود: ۱۱ هزار و ۸۰۴ طرح با اعتبار ۱۰۱ میلیارد تومان و اشتغال ۱۲هزار و ۷۰۲نفر تسهیلات حمایت از واحدهای آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

خانمحمدیان گفت: ۳۰۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به چهار هزار و ۶۴۰ طرح در استان پرداخت شده که این طرح ها در ایلام برای هفت هزار و ۸۱نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی به طرح یارانه دستمزد اشاره کرد و گفت: کارفرمایانی که کارگاهی جدید تاسیس می کنند به محض دریافت کد کارگاهی می توانند از خدمات یارانه دستمزد که ۳۰ درصد حقوق اداره کار است و به حساب کارفرما واریز می شود بهره مند شوند.

وی افزود: تاکنون قرارداد ۳۴۰ نفر برای بهره مندی از یارانه دستمزد در استان منعقد شده است.

خانمحمدیان تصریح کرد: کارفرمایانی که فارغ التحصیلان دانشگاهی را جذب کنند دوسال از حق بیمه سهم خود برای بکارگیری هر تعداد نیروی جدید فارغ التحصیلان دانشگاهی معاف می شوند.

وی  اظهار کرد: با تسهیل شرایط طرح مشوق بیمه‌ای، کارفرمایان می‌توانند هر میزان نیروی کار جدید مورد نیاز خود را بدون محدودیت در تعداد از بین فارغ التحصیلان لیسانس به بالا جذب کند.

کد خبر: ۵۵٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha