۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
ثبت نام جشنواره امتنان از کارگران نمونه در زنجان آغاز شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

ثبت نام جشنواره امتنان از کارگران نمونه در زنجان آغاز شد

زنجان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: ثبت نام سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه این استان از روز چهارشنبه آغاز شده و متقاضیان تا ۱۴ آذر امسال فرصت شرکت در این جشنواره را دارند.

به گزارش بازار، به نقل از اداره کار، تعاون ورفاه اجتماعی زنجان، محمد رضا یوسفی گفت: علاقه مندان به شرکت در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه می توانند برای ثبت نام به سامانه http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه از جمله مهمترین اهداف برگزاری جشنواره امتنان است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و واحدهای نمونه برگزار می شود، گفت: اختراع و ابتکار در تولید محصول، ارایه شیوه های نوین در کار (بهره وری، کاهش زمان تولید) صرفه جویی در نهاده های تولید نسبت به سال های قبل، افزایش رفاه یا رضایت مندی مشتریان و کاهش هزینه های مشتریان با ارایه خدمات قابل قبول، بومی سازی  دانش و فناوری و مهندسی معکوس از جمله شاخص های انتخاب افراد برگزیده در این جشنواره به شمار می رود.

یوسفی تاکید کرد: جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

وی همچنین با بیان اینکه جامعه کار و تولید شریف کشور در شرایط شیوع گسترده کرونا  با رعایت پروتکل های بهداشتی، با حضور مداوم در واحدهای تولیدی و تلاش شبانه روزی، نگرانی از کمبود کالاها را از بین برده‌اند، اظهار کرد: در واقع، در مقابله با کرونا، علاوه بر کادر درمانی که به عنوان سربازان سلامت در خط مقدم نبرد با این ویروس خطرناک هستند و از سلامت و جان مردم صیانت می‌کنند، کارگران نیز با تأمین کالاها و اقلام معیشتی مردم، نقش مهمی در مقابله با کرونا دارند که باید قدردان آنان بود.

کد خبر: ۵۵٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha