۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
۲۲ هزار شغل در شهرک‌های صنعتی قزوین ایجاد می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۲۲ هزار شغل در شهرک‌های صنعتی قزوین ایجاد می‌شود

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: با تکمیل و بهره برداری از طرح‌های تولیدی نیمه کاره استان، ۲۲ هزار شغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: با تکمیل پروژه های نیمه تمام قزوین نزدیک به ۲۲ هزار شغل در استان ایجاد می شود که این آمار مرتبط با اشتغال مستقیم است و از این رو  بدون شک شغل های غیرمستقیمی که با راه اندازی و بهره برداری واحدهای تولیدی جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی در حوزه خدمات، حمل و نقل و سایر بخش های جانبی ایجاد می شوند نیز قابل توجه خواهد بود.

وی با اشاره به رشد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی قزوین طی دو سال اخیر با وجود تحریم های ظالمانه دشمن، اظهار داشت: بر همین اساس، چهار هزار شغل از مشاغل یاد شده که با بهره برداری از طرح های در دست اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایجاد می شوند، مربوط به طرح های سرمایه گذاران جذب شده در سال گذشته و ۲ هزار شغل نیز مربوط به سرمایه گذاران جذب شده در نیمه اول امسال است.

خانپور به ساخت و ساز واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی قزوین اشاره کرد و  یادآور شد: نزدیک به ۶۰۰ طرح از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در مراحل مختلف اجرا و ساخت قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ۳۰۰ طرح تولیدی در دست اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در مرحله نصب سوله و ماشین آلات هستند که تعداد طرح های در وضعیت نصب سوله ۲۵۰ مورد و طرح های در دست نصب ماشین آلات نیز ۵۰ مورد است.

خانپور یادآور شد: در حال حاضر حدود ۳۰ هزار نفر در واحدهای تولیدی شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین شاغل هستند.

وی یادآور شد: پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری نزدیک به سه هزار نفر در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین مشغول به کار شوند.

کد خبر: ۵۵٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha