۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
مدیرعامل لامبورگینی تغییر کرد
استفان وینکلمن، از بوگاتی تا لامبورگینی

مدیرعامل لامبورگینی تغییر کرد

از اول دسامبر، مدیرعامل بوگاتی، استفان وینکلمن به عنوان مدیرعامل برند دیگر گروه فولکس واگن یعنی، لامبورگینی انتخاب خواهد شد. استفان وینکلمن جانشین استفانو دومنیکالی خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: هفته گذشته شایعاتی در مورد تغییر مدیرعامل بوگاتی و انتخاب او به عنوان مدیر عامل لامبورگینی، شنیده می‌شد. ظاهرا این شایعات به حقیقت پیوسته است. از اول دسامبر، مدیرعامل بوگاتی، استفان وینکلمن به عنوان مدیرعامل برند دیگر گروه فولکس واگن یعنی، لامبورگینی انتخاب خواهد شد. استفان وینکلمن جانشین استفانو دومنیکالی خواهد شد. مدیرعامل فعلی لامبورگینی نیز از سال ۲۰۲۱ هدایت و ریاست مسابقات فرمول ۱ را عهده‌دار خواهد شد.
گفتنی است که وینکلمن در بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۶ رئیس و مدیرعامل لامبورگینی بود که در مارس سال ۲۰۱۶ دومنیکالی جایگزین او شد. مجدد تغییر این دو نفر بار دیگر تا دو هفته آینده انجام خواهد شد.
مارکوس دوسمن، رئیس هیات مدیره آئودی طی پیامی اعلام کرد؛ از استفانو دومنیکالی باتوجه به موفقیت‌هایش در لامبورگینی قدردانی و او را به عنوان مدیرعامل فرمول ۱ منصوب می‌کنیم.  
جانشین دومنیکالی، فرد تازه کار نیست. بلکه وینکلمن کار خود را از فیات در پست‌های مختلف شروع و به تدریج تا سطح مدیرعاملی فیات منصوب شد. او سال ۲۰۱۶ لامبورگینی را ترک و به آئودی اسپرت پیوست. هرچند که از سال ۲۰۱۸ به عنوان رئیس بوگاتی منصوب شد، اما از اول دسامبر مجدد به لامبورگینی خودروساز مشهور ایتالیایی بازخواهد گشت.  
 

کد خبر: ۵۵٬۱۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha