۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
 تخصیص ۱۳ درصد اعتبارات مازندران به بخش عمومی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران مطرح کرد

تخصیص ۱۳ درصد اعتبارات مازندران به بخش عمومی

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: ۱۳.۶ درصد اعتبارات سال جاری در استان به بخش امور عمومی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، مفید غلامی راد پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در سالن مدیریت و برنامه ریزی به ضریب توزیع اعتبارات سال جاری در استان اشاره کرد و گفت: ۱۳.۶ درصد بخش امور عمومی، ۱۴.۵ درصد حمل و نقل، ۹.۶۵ درصد منابع آب و ۹.۳۲ درصد آب و فاضلاب از بودجه سال جاری در استان بهره مند شدند.

وی ادامه داد: در بسته لایحه ۱۴۰۰ در حوزه تملک دارایی اعتبارات استانی از ۳۰۴ میلیارد تومان به ۴۲۸ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت و در این بخش با رشد ۴۱ درصدی روبرو خواهیم بود.

غلامی راد یادآور شد: همچنین اعتبارات حوزه نفتی در لایحه بودجه سال آینده ۲۶ درصد کاهش خواهد یافت اما رویکردهای توزیع و پیشنهاد اعتبارات فصل در لایحه بودجه متفاوت شده است.

وی با اظهار اینکه در حوزه نظم و امنیت عمومی میزان بودجه رشد داشته است، گفت: ضریب اعتباری بخش کشاورزی به بیش از ۸ درصد و در بخش فرهنگ به ۲.۴۰ درصد رسیده است.

غلامی راد همچنین از تخصیص اعتبار مرحله دوم مانده مرخصی به میزان ۶۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: تاکنون ۴۱ درصد مانده مرخصی بازنشستگان ۱۹ دستگاه اجرایی به تعداد ۲۶۵ نفر تخصیص یافته است.

کد خبر: ۵۵٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha