۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
اجرای طرح رایگان اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها برای صرفه جویی در مصرف گاز
توسط شرکت گاز البرز انجام می شود؛

اجرای طرح رایگان اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها برای صرفه جویی در مصرف گاز

کرج- مدیر عامل شرکت گاز البرز گفت: شرکت گاز استان طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری را به اجرا درآورده که اجرای آن حدود ۱۰ درصد در مصرف گاز صرفه جویی و هزینه گازبهای مشترکین را نیز کاهش خواهد داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، حسین تقی نژاد اظهار کرد: مشترکان خانگی و تجاری شرکت گاز استان البرز که دارای موتورخانه هستند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به آدرس www.nigc.ir مراجعه و از فهرست بهینه سازی موتورخانه به قسمت ثبت نام و پیگیری مشترکان ورود کرده و پس از تکمیل اطلاعات درخواستی و درج شماره اشتراک، اطلاعات را ثبت کنند.

تقی نژاد افزود: پس از ثبت اطلاعات، شرکتهای مجری این طرح با مشترکان تماس حاصل کرده و پس از انعقاد قرار داد اقدامات اجرایی تحت نظر ناظران شرکت گاز استان البرز آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: طرح اصلاح موتورخانه‌ها سه اقدام مهم را شامل می شود که عبارتند از «اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب» که با تحقق این مهم، حفظ محیط زیست و صرفه جویی بیشتری در مصرف را به صورت چشمگیری شاهد خواهیم بود.

کد خبر: ۵۵٬۱۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha