۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۱
درباره مدیریت بازار بورس حرف‌های زیادی داریم/ وزیر باید به مجلس گزارش دهد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

درباره مدیریت بازار بورس حرف‌های زیادی داریم/ وزیر باید به مجلس گزارش دهد

حاجی بابایی رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس تاکید کرد: ما در زمینه مدیریت بازار بورس و عبور از قوانین بازار حرف‌های زیادی داریم اما به دلیل این که بورس دچار تحریک نشود این موارد را مطرح نمی‌کنیم.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، در ارزیابی خود از شرایط فعلی بازار سرمایه در کشور گفت: وزیر اقتصاد و امور دارایی باید درباره شرایط فعلی بازار سرمایه به مجلس گزارش داده و بگوید که آیا از بحران های ایجاد شده در شهریور ماه سال جاری اطلاع داشته است و یا خیر؟

وی تاکید کرد: اگر وزیر اقتصاد از شرایط بازار سرمایه در شهریورماه اطلاع نداشت باید پاسخ دهد این چه نوع مدیریتی است که اعمال می شود  و اگر اطلاع داشته چرا جلوی مشکلات بازار سرمایه را سد نکرده است.

رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس اظهار داشت: وزیر اقتصاد و امور دارایی باید بگوید که از این به بعد چه برنامه‌ای برای بازار سرمایه دارد لذا دژپسند باید مشخص کند که وضع کارگزاری های بورس چگونه است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: همچنین وزیر اقتصاد و امور دارایی باید مشخص کند که کارگزارانی که در بورس فعالیت می‌کنند متعلق به کجا و چه شرکتهایی هستند.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: در واقع ما در مدیریت بازار بورس و عبور از قوانین بازار حرف‌های زیادی داریم اما به دلایلی که بورس دچار تحریک نشود این موارد را مطرح نمی‌کنیم اما این بدین معنا نیست که ما از بورس راضی باشیم.

کد خبر: ۵۵٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha