۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
۹ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در سیستان و بلوچستان پرداخت شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

۹ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در سیستان و بلوچستان پرداخت شد

زاهدان- برزگران، مدیر امور شعب بانک رفاه سیستان ‌و بلوچستان گفت: تاکنون ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات کرونا به واحدهای خسارت دیده استان از سوی این بانک پرداخت شده است.

حسین برزگران در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: تاکنون  ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات کرونا به واحدهای خسارت استان سیستان و بلوچستان از سوی بانک رفاه کارگران پرداخت شده است. 

وی با اشاره به پیش بینی بودجه ۴۰ میلیارد ریالی بانک رفاه سیستان و بلوچستان برای حمایت از واحدهای آسیب دیده از کرونا افزود: خواهشمندیم دیگر افراد واجد شرایط و متقاضی که تاکنون نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نکرده اند به شعب این بانک مراجعه کنند.

مدیر امور شعب بانک رفاه سیستان ‌و بلوچستان تصریح کرد: کارگاه‌هایی که مستقیم از کرونا لطمه دیده و به اجبار تعطیل شده‌اند، مبلغ ۱۶ میلیون تومان وام به ازای هر نیروی انسانی اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: مشاغل آسیب دیده از کرونا در ۱۴ رسته می توانند برای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا ثبت نام کنند و تنها هدف دولت از پرداخت تسهیلات تثبیت و حفظ اشتغال است.

برزگران با بیان اینکه بانک رفاه با دارا بودن ۲۷ شعبه فعال در سیستان و بلوچستان دارای ۴۰ هزار مشتری است، گفت: ۹۹ دستگاه خودپرداز و ۲ هزار و ۷۳۱ دستگاه کارت خوان از جمله ظرفیت های بانک رفاه به منظور ارائه خدمات مطلوب بانکی به مردم سیستان و بلوچستان است.

کد خبر: ۵۵٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha