۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
تعطیلی اصناف غیر ضروری در استان سمنان ادامه دارد
معاون استاندار سمنان:

تعطیلی اصناف غیر ضروری در استان سمنان ادامه دارد

سمنان- معاون استاندار سمنان با بیان اینکه تعطیلی اصناف غیر ضروری در استان سمنان ادامه دارد گفت: فعلا به واسطه شیوع کرونا مشاغل و اصناف گروه یک شامل مراکز ضروری و مورد نیاز مردم حق فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب الله خجسته پور بعد از ظهر چهارشنبه در پایان جلسه ویدئوکنفرانسی ستاد ملی مدیریت مقابله با بیماری کرونا به میزبانی استانداری سمنان و در جمع خبرنگاران، درباره محدودیت های کرونایی بیان کرد: افرادی که ممنوعیت تردد به مرکز استان ها و همچنین تردد های شهری از ساعت ۲۱ تا پنج صبح را رعایت نکنند جریمه می شوند.

وی درپاسخ به سوال خبرنگار بازار درباره اصناف نیز، تاکید کرد: به دلیل شیوع کرونا و قرمز بودن شهرهای استان سمنان مشاغل و اصناف گروه یک شامل مراکز ضروری و مورد نیاز مردم حق فعالیت دارند.

معاون استاندار و جانشین فرماندهی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان ادامه داد: سایر گروه های اصناف اجازه  فعالیت حضوری در مراکز اقتصادی و تجاری خود را نخواهند داشت تا شرایط کرونا بهتر شود.

خجسته پور با بیان اینکه در شهرهای دارای رنگ بندی نارنجی نیز گروههای سه و چهار حق فعالیت حضوری را ندارند، ابراز داشت: مصوبه به مدت یکماه فعلا پا بر جا است.

وی درباره ادارات و کارکنان آن نیز، افزود: بر این اساس در ادارات و سازمان های مستقر در شهرهای دارای رنگ بندی قرمز یک سوم ، در شهر های دارای رنگ بندی نارنجی ۵۰ درصد و در شهرهای دارای رنگ بندی زرد نیز دو سوم کارکنان در محل کار خود حضور داشته و مابقی دورکاری می کنند.

کد خبر: ۵۵٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha