۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه در فرودگاه گرگان افتتاح می‌شود
مدیرکل فرودگاه‌های گلستان:

۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه در فرودگاه گرگان افتتاح می‌شود

گرگان- مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت‌: پروژه‌های عمرانی فرودگاه شهدای گرگان با اعتباری بیش از سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به طور ویدئو کنفرانسی توسط رئیس جمهور اافتتاح می‌شود.

علی متانت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: صبح پنج شنبه ‌(فردا) پروژه‌های عمرانی فرودگاه شهدای گرگان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی افتتاح می‌شود، افزود: ساختمان یگان حفاظت هواپیمایی به مساحت ۸۰۰ مترمربع ارزش ۱۵۸ میلیارد ریال در این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان ادامه داد: پروژه ساختمان پاویون به مساحت هزار متر به ارزش ۴۱۶ میلیارد ریال و پروژه ترمینال جدید فرودگاه به ارزش دو هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که صبح فردا به طور ویدئو کنفرانسی توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه مساحت ترمینال جدید فرودگاه هشت هزار و ۷۰۰ متر مربع است، توضیح داد: با بهره‌برداری از ترمینال جدید ظرفیت مسافر از ۷۰۰ هزار نفر به دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در سال می‌رسد.

متانت تصریح کرد: پروژه توسعه  اپرون به مساحت ۲۰ هرار مترمربع و افزایش پارک هواپیما از چهار به شش فروند و محوطه سازی پارکینگ به مساحت ۳۸ هزار مترمربع به ارزش ۴۶۴ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر: ۵۴٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha