۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
 ۱۰ کارخانه روغن مازندران ۳ شیفته در حال فعالیت هستند
رئیس صمت مازندران:

۱۰ کارخانه روغن مازندران ۳ شیفته در حال فعالیت هستند

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران شمار کارخانه های روغن کشی در این استان را ۱۰ واحد بیان کرد و گفت: کارخانه ها سه شیفته در حال کار هستند.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ تن روغن برای توزیع بین خانوار، ۸۰۰ تن برای صنف و صنعت و ۸۰۰ تن برای فروشگاه های بزرگ در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: توزیع این اقلام روغن از حدود دو هفته پیش آغاز شده است.

وی با عنوان اینکه کار تصفیه و تبدیل روغن خام که از جنوب وارد شده است، چند روزی طول می کشد، افزود: روغن خام باید در کارخانجات استان تصفیه و توزیع شود و تاکنون ۸۰۰ تن از هزار و ۲۰۰ تن روغن خانوار توزیع شده است.

قوانلو یادآور شد: اولویت برای توزیع روغن با فروشگاه های بزرگ است و در این فروشگاه ها روغن موجود است اما در سوپر مارکت ها و فروشگاه های کوچک وجود ندارد.

رئیس سازمان صمت مازندران با اظهار اینکه تخصیص دو هزار تن روغن دیگر در استان برنامه ریزی شده است، گفت: امیدواریم تا هفته آینده مشکل کمبود روغن برطرف شود.

وی با اظهار اینکه همچنین مصرف مردم و تقاضایشان افزایش یافته است، گفت: این افزایش تقاضا بازار را با مشکل مواجه کرده است.

قوانلو با بیان اینکه ۱۰ کارخانه تولید روغن داریم و سومین استان تصفیه روغن هستیم، گفت: کارخانجات استان باید روغن ۱۰ استان را توزیع کند و کارخانجات سه شیفت در حال کار و توزیع هستند.

وی گفت: ذخایر روغنی در بنادر استان وجود دارد و به مرور در سطح بازار در حال توزیع است.

کد خبر: ۵۴٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha