۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
شهرک صنعتی شهریاری زنجان آماده واگذاری زمین به سرمایه گذاران است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان:

شهرک صنعتی شهریاری زنجان آماده واگذاری زمین به سرمایه گذاران است

زنجان- عباسی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان گفت: شهرک صنعتی شهریاری زنجان با هزینه کرد ۳۰ میلیارد تومانی برای الزامات زیرساختی آماده واگذاری زمین به سرمایه گذاران است و معافیت مالی ۱۳ ساله فقط مختص این شهرک صنعتی است.

محسن عباسی در گفتگو با خبرنگار بازار به شهرک صنعتی شهریاری زنجان اشاره کرد و گفت: این شهرک در ۴۵ کیلومتری ضلع غربی زنجان واقع شده است.

وی اظهار کرد: شهرک صنعتی شماره چهار (شهریاری) طرحی در چارچوب ایجاد اشتغال بوده و در زمینی به مساحت ۴۰۷ هکتار احداث شده است. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان، گفت: این شهرک با هزینه کرد ۳۰ میلیارد تومانی برای الزامات زیرساختی آماده واگذاری زمین به سرمایه گذاران است و معافیت مالی ۱۳ ساله فقط مختص این شهرک صنعتی بوده و شهرک های صنعتی دیگر از این مزیت بهره‌مند نیستند. 

عباسی با بیان اینکه محدودیتی برای استقرار صنایع در شهرک صنعتی  شماره چهار وجود ندارد، تاکید کرد: زمین دراختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد. 

وی با بیان اینکه صنایع هفت گانه در این شهرک صنعتی مستقر می شود، ابراز داشت: صنایع فلزی، نساجی، کانی، شیمیایی، غذایی و سلولزی برای استقرار در این شهرک پیش بینی شده است. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی زنجان، گفت: در دهه های گذشته توسعه صنعتی در غرب زنجان رخ نداده و با راه اندازی شهرک صنعتی شهریاری توسعه خوبی در این منطقه ایجاد می شود. 

عباسی ابراز داشت:  دو واحد تولید کننده صنایع  غذایی و دو واحد تولید کننده شیمیایی در این شهرک صنعتی درخواست واگذاری زمین کردند.

کد خبر: ۵۴٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha