۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
 سود ۲ هزار و ۸۶۳ ریالی «خراسان» برای هر سهم در ۶ ماه

سود ۲ هزار و ۸۶۳ ریالی «خراسان» برای هر سهم در ۶ ماه

شرکت پتروشیمی خراسان در اطلاعیه شش ماهه منتشر شده سود هر سهم را ۲ هزار و ۸۶۳ ریال اعلام کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت پتروشیمی خراسان در آخرین گزارش منتشر شده خود با اشاره به سود انباشته ۷هزار و ۱۹۳میلیارد ریالی خود از تحقق سود ۲هزار و ۸۶۳ریالی برای هرسهم خبر داد.

این شرکت یک هزار و ۷۸۹میلیارد ریالی سود عملیاتی شرکت را ۴هزار و ۸۷۵میلیارد ریال و سود خالص را ۵هزار و ۱۲۵میلیارد ریال منتشر کرد.

اهداف این شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات، پوشش حداکثری بازار اوره افغانستان است و همچنین به دنبال نفوذ به بازارهای ترکیه و اروپا در بخش مصرف صنعتی اوره و ملامین است. این شرکت پی گیر نفوذ به بازار اوره عراق و تامین نیاز صنایع پایین دستی داخلی و همچنین تامین حداکثری و به موقع نیاز اوره بخش کشاورزی است.

«خراسان» اعلام کرد که مبلغ ۷۶۶میلیارد و ۹۵۰میلیون ریال مربوط به مابه‌التفاوت میانگین وزنی ماهانه نرخ اوره فروش‌رفته در بورس کالا در ۶ماهه دوم سال ۱۳۹۷ و مبلغ یک هزار و ۲۳۰میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال بابت مابه‌التفاوت نرخ حداقل وزنی ماهانه اوره در بورس کالا تا پایان سال ۱۳۹۸ است. همچنین مبلغ یک هزار و ۲۴۷میلیارد و ۲۲میلیون ریال بابت مابه‌التفاوت نرخ حداقل وزنی ماهانه اوره در بورس در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ (فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد و شهریور۱۳۹۹) نسبت به نرخ تکلیفی به ازای هر کیلوگرم کود اوره تحویلی به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و اتحادیه‌های تعاونی روستایی کشاورزی ایران وابسته به وزارت جهاد کشاورزی است.

کد خبر: ۵۴٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha