۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
فعالان اقتصاد دیجیتال یزد تسهیلات دریافت می‌کنند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد:

فعالان اقتصاد دیجیتال یزد تسهیلات دریافت می‌کنند

یزد- پاکدل، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان یزد گفت: تولیدکنندگان اپلیکیشن و بازی‌های تلفن همراه، شرکت‌های نوپا و غیرنوپا، فعالان صنفی حوزه فاوا و شتابدهنده‌های استانی به شرط شتابدهی تعداد مشخصی کسب و کارهای نوپا شامل تسهیلات اقتصاد دیجیتال می‌شوند.

محمدرضا پاکدل در گفتگو با خبرنگار بازار از ارائه تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت ۳۶ ماه، پس از ۱۲ ماه تنفس در راستای حمایت از کسب و کارهای فاوا و فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال خبر داد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان یزد با بیان اینکه این حمایت‌ها به طرح‌های تسهیلات وجوه اداره شده این اداره افزوده شده است، گفت: هدف، استفاده حداکثری از تسهیلات و حمایت از ایجاد اشتغال و توسعه زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان یزد با اشاره به ظرفیت‌ بالای شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها در یزد، افزود: تولیدکنندگان اپلیکیشن و بازی‌های تلفن همراه، شرکت‌های نوپا و غیرنوپا، فعالان صنفی حوزه فاوا و شتابدهنده‌های استانی به شرط شتابدهی تعداد مشخصی کسب و کارهای نوپا، شامل این تسهیلات می‌شوند.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای توسعه اکوسیستم ارتباطات و فناوری اطلاعات و رونق کسب و کارهای ICT استان در قالب ۱۰ طرح با پیش‌بینی ایجاد بیش از ۳۰۰ شغل پایدار در این حوزه در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، هدف از اعطای بسته تسهیلاتی ده میلیارد تومانی، حمایت از کسب و کارهای کوچک و بزرگ فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان و نیروهای متخصص این حوزه است.

کسب و کارها و شرکت های متقاضی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تسهیلات وام وجوه اداره شده به لینک http://yazd.ict.gov.ir/fa/home/tashilat یا سایت ایران کارفا به آدرس irankarfa.ir و یا سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد به آدرس yazd.ict.gov.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، یزد با داشتن ۹۰ شرکت دانش بنیان رتبه چهارم از نظر تعداد شرکت‌های دانش بنیان را دارد و نیز از نظر شاخص‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات رتبه سوم و از لحاظ تعداد محصولات دیجیتال، دارای رتبه دوم کشور است.

کد خبر: ۵۴٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha