۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
تکمیل سد عمارت گرمی نیازمند ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار است
نماینده مردم گرمی در مجلس:

تکمیل سد عمارت گرمی نیازمند ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار است

اردبیل- نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: برای تکمیل سد عمارت ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در این زمینه با تلاش‌های انجام یافته محل تامین اعتبارات مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، ولی اسماعیلی قبل از ظهر چهارشنبه در دیدار با برخی از مسئولان شهرستان گرمی اظهار داشت: در حال حاضر با پیگیری‌ها و اقدامات انجام یافته برای تأمین اعتبارات برای اجرای پروژه‌ها اولویت اساسی است و تحولی بزرگ در گرمی رخ خواهد داد که این مسئله برای ما حائز اهمیت و اساسی است.

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: با بهره برداری از سد عمارت و اجرای پایاب آن در گرمی و سایر شهرستان‌ها و اجرای تصفیه خانه سد تازه کند، تحولی بزرگ در حوزه آب شرب و توسعه کشاورزی منطقه رخ خواهد داد.

اسماعیلی با بیان اینکه برای تکمیل سد عمارت ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در این زمینه با تلاش‌های انجام یافته محل تامین اعتبارات مشخص شده است، افزود: ۱۸ هزار هکتار پایاب سد عمارت که مجلس هشتم برای این شهرستان مطالعه شده بود را اجازه نخواهم داد به جای دیگری برود و بعد از تامین نیازهای شهرستان قطعا سایر مناطق نیز حق بهره مندی از عمارت را دارند.

وی به اقدامات انجام یافته برای بهبود شرایط کشاورزان منطقه اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته سد سبلان و سد سامبور را سه مرحله بازگشایی کردیم تا مردم استفاده کنند و این اقدام باعث افزایش سود ۱۰۰ درصدی اهالی بهره بردار حاشیه رودخانه شد.

کد خبر: ۵۴٬۹۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha