۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
اجرای طرح ممیزی ایمنی واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران خبر داد

اجرای طرح ممیزی ایمنی واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی

پرنیان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان تهران با هدف صدور شناسنامه ایمنی، بهداشت و انرژی (HSEE) با جدیت درحال اجرا می باشد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، صابر پرنیان با بیان این مطلب، افزود: این طرح با هدف ارتقای سطح ایمنی و بهداشت واحدهای به بهره برداری رسیده در مرحله نخست برای ۴۰۰واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان تهران انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی در راستای برنامه‌های حمایتی وزارت صمت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با هدف کمک به ارتقای سطح ایمنی و بهداشت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: این طرح با همکاری شرکت های مشاوره ای و دانشگاه ها در شهرکهای صنعتی استان اجرا می شود.

پرنیان افزود: کارشناسان مربوطه با حضور در واحدهای صنعتی ضمن شناسایی نقاط ضعف واحدهای تولیدی موارد پیگیرانه لازم توصیه نموده و ازسوی شرکت به صورت رسمی به آن‌ها اعلام و برای رفع مشکلات، دوره‌های آموزشی رایگان برای واحدهای مذکور برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: تمامی هزینه‌های اجرای ممیزی و برگزاری دوره‌های آموزشی بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوده و برای واحدهای صنعتی کاملا رایگان است.

کد خبر: ۵۴٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha